Co warto zapakować do wakacyjnej walizki - SUMMER WISH LIST

Lato zbliża się wielkimi krokami, więc czas pomyśleć o letniej garderobie - dzisiaj mam dla Was kilka propozycji ubrań, które warto zapakować do wakacyjnej walizki. 

www.shein.com/attribute-1762_176214-1733.html?utm_source=marcelka-fashion.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=marcelka-fashion
Na zdjęciu:
czarna sukienka z frędzlami - TUTAJ
kombinezon w kwiaty - TUTAJ
koszulka z kotwicą - TUTAJ
różowa sukienka z frędzlami - TUTAJ
sukienka z odkrytymi ramionami - TUTAJ 
neonowe bikini - TUTAJ
czapka z daszkiem z kokardą - TUTAJ
słomkowy kapelusz - TUTAJ
czarne szorty - TUTAJ
baskinka w paski - TUTAJ
jednoczęściowy strój kąpielowy - TUTAJ 
gladiatorki - TUTAJ

www.shein.com/Contrast-Trim-Bird-Print-Bikini-Set-p-276321-cat-1866.html?utm_source=marcelka-fashion.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=marcelka-fashion
Letnie dodatki - KLIK

www.shein.com/Hot-Pink-Sleeveless-Tassel-Shift-Dress-p-276271-cat-1727.html?utm_source=marcelka-fashion.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=marcelka-fashion
 Letnie ubrania - KLIK 

Moje MUST HAVE to 
- koszulka z kotwicą - KLIK 
- gladiatorki - KLIK
- słomkowy kapelusz - KLIK

Wpis powstał w ramach współpracy z SheIn.
A Wy jak widzicie swoją wakacyjną walizkę?
Co planujecie kupić ? 

Komentarze

  1. Buuu, moja walizka już rozpakowana, a bogata była w sukienki. Twoje propozycje bardzo trafne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację sukienki to podstawa.
      Ty już po wakacjach, ale za to jakich. .. ;)

      Usuń
  2. koszulka z kotwicą świetna :) ja koniecznie muszę kilka ciuszków (koszulki, sukienki, buty może japonki) zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zrobić przegląd moich letnich butów i zobaczyć jakie muszę dokupić.
      Styl marynarski jest idealny na wakacje.

      Usuń
  3. Gladiatorki to nie dla mnie i nie są w moim guście :D Do wakacji jeszcze daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają ale przed kupnem powstrzymuje mnie ba razie fakt, że za bardzo nie miałabym ich gdzie nosić. ..

      Usuń
  4. Ja juz chyba wszystko mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam z tym problem, kilka Twoich propozycji trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!:) Sukienka z odkrytymi ramionami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę w końcu zaopatrzyć się w takie sukienki ;)

      Usuń
  7. Do wakacji kupić muszę że dwie pary spodenek i nic już więcej nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie właśnie w tych dniach czeka wielkie pakowanie na wyjazd nad morze i jestem całkiem przerażona, bo pakowanie to dla mnie zawsze stresująca sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest duży bagażnik w samochodzie to można zapakować więcej :)

      Usuń
  9. Koszulka z kotwicą BOMBA, ale tych wszystkich wiązanych butów nie ogarniam i nie mogę się przekonać do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się już upolować koszulkę w małe kotwice - jeden punkt odhaczony,
      mi bardzo się podobają takie buty, ale nie wiem czy je kupię, bo nie będę miała ich gdzie nosić,...

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka