Zimowa stylizacja z białą koszulą w kotki i czarną spódnicą - zestaw do pracy

Jesień i zima nie służą robieniu zdjęć na bloga :( gdy wychodzę z pracy to światło jest już bardzo słabe i są to takie "łapane" zdjęcia na szybko... ale może w weekend się uda coś w temacie zdjęć na bloga. Dzisiaj mam dla Was zestaw do pracy z moimi ostatnimi nowościami. Tak na szybko:
Koszula w kotki - zamówiona TUTAJ - jestem z niej bardzo zadowolona, wykonana z porządnego materiału i nic nie prześwituje.
Czarny szal - zamówiony TUTAJ - zwykły klasyczny szalik, którego brakowało w mojej szafie - myślę jeszcze nad kupnem czerwonego. 
Muszkieterki na szpilce - zamówione TUTAJ - cienkie, ale idealnie dopasowane do nogi, super leżą i są bardzo wygodne, o takie właśnie buty mi chodziło, są idealne do zimowych zestawów do pracy. No i ta cena - nawet jak posłużą mi tylko jeden sezon, to i tak opłacało się je zamówić...

Frayed Black Scarf SKU:RSCA150914201
Zapraszam do obejrzenia całości :)

White Long Sleeve Lapel Blouse SKU:blouse151015503 ROMWE
Dodaj napis
White Long Sleeve Lapel Blouse SKU:blouse151015503 ROMWE
Zeagoo Autumn Winter Fashion Women Faux Suede Casual Women Over the Knee Stretchy High Heel Boots


Mam na sobie:
czarna spódnica - H&M, % 59 zł
szary sweter - SHEIN, w stylizacji TUTAJ i TUTAJ
torebka - Wittchen, 269 zł - pisałam o niej TUTAJ 
czarny płaszcz - New Yorker,  % 79 zł

Co sądzicie o tym zestawie ?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. jak tylko ją zobaczyłam - wpadła mi w oko
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wyglądasz szalenie elegancko! A tą koszulę w kotki musze sobie sprawić :D Pozdrawiam serdecznie Marcelko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i poręczna torebka...a dobra torebka to rzecz podstawowa dla kobiety:) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak - torebka jest super, jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Pewnie jesteś fanką koszul,prawda Marysiu? :D ja także,z tą różnicą,że w mojej szafie królują te z jeans'u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, koszule to podstawa w mojej szafie, ale tak naprawdę dopiero od czasu, gdy wróciłam do pracy :)
      ja z jeansu mam jedną i w sumie jej nie noszę...

      Usuń
  5. Świetna koszula. Podoba mi się motyw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie całe zestawienie ciuchów mi się nie podoba, ale koszula i torebka są jak najbardziej hot !

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka w kotki ooo nieee moje marzenie!!! Wyglądasz bosko, taka radosna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula super. I szalik też, taki uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja mi się podoba, koszula jest super:) ale nie jestem trochę przekonana do tej spódnicy. Natomiast buty to miłe zaskoczenie, niby cienkie, ale na jakieś krótkie wyjścia czy cieplejsze dni są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty świetnie się sprawdzają do pracy ;) super wyglądają z sukienkami ;)

      Usuń
  11. Stylizacja przepiękna, a koszula cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka