Pościel, misie i myszka w zygzaki - nowe dodatki do pokoju Łucji - biel, czerń i czerwień

Jakiś czas temu pisałam Wam, że planuję urządzić pokoik Łucji z utrzymaniem trzech kolorów - bieli, czerni i czerwieni - właśnie w tej tonacji są utrzymane cudeńka od Ma-lina, które chcę Wam dzisiaj pokazać. Jednak co do samego pokoiku Łucji, który cały czas jest w trakcie tworzenia i zastanawiania się, jak to urządzić, to jednak będzie tam bardziej kolorowo, dojdzie jeszcze troszkę różu, gdy już wszystko będzie urządzone - z pewnością pokażę Wam efekt :) 

Wszystkie pokazane produkty są robione na zamówienie, według wybranej przeze mnie kolorystyki i materiałów - można ja zamówić na stronie Ma-lina.pl lub na Facebooku. Ceny zaczynają się od kilku złotych.


Misiu w zygzaki - cena ok. 50 zł - zamówiłam go troszkę jako element dekoracyjny, ale okazało się, że Łucja bardzo go polubiła i często się nim bawi.


Metkowiec myszka w zygzaki - cena ok. 15 zł - moja córeczka uwielbia różnego rodzaju metkowce, często w skupieniu trzyma je sobie przed oczami i ogląda metki :)


 Komplet dwustronnej pościeli - poduszka plus kołdra z wypełnieniem w zygzaki - cena ok. 140 zł - ale jest to uzależnione od wymiarów. Przez jakiś czas Łucja spała w śpiworku, gdyż w nocy najczęściej odkryła się z kocyka, teraz ma prawdziwą kołderkę, pod którą chyba śpi się jej bardzo dobrze - tak mi się wydaje.


Jak się Wam podobają nasze nowości? 

Instagram

Komentarze

  1. Taki brzydki misiu i cena AZ 50 zł???szok
    SZCZERZE-nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze powiedz jak z jakoscia tych rzeczy, bo na zdj. wyszly dosc slabo jakosciowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pościel, ma super kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione połączenie - czerń, biel i czerwień

      Usuń
  4. Super ta pościel ! Sama chętnie bym taką przyjęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pościel bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pościel świetna! ja uwielbiam takie gadżety! pozdrawiam! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też - przyznaję się - straszna gadżeciara ze mnie :)

      Usuń
  7. kurcze powiedz jak z jakoscia tych rzeczy, bo na zdj. wyszly dosc slabo jakosciowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jakość jest jak najbardziej ok,
      Łucja śpi już w tej pościeli miesiąc i nie złego się nie dzieje,...
      ale trzeba wziąć pod uwagę, że jest to produkt hand- made,
      materiały są typowe dla tego typu rzeczy
      ja jestem zadowolona, ale to zależy wszystko od tego czego oczekujemy ...

      Usuń
  8. Taki brzydki misiu i cena AZ 50 zł???szok SZCZERZE-nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena za misia naprawdę wysoka, dobrze chociaż, że mała tak go polubiła. Kołderka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie. Cieszę się, że ogólnie podobają się Wam moje prace:) Uroda misia, rzecz gustu:) Jeśli chodzi zaś o ceny proszę pamiętać, że hand made to nie chińszczyzna.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ma-Lina.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ZA WYSOKIE ceny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak - orientowałam się u rożnych osób, które robią takie rzeczy i tutaj cen były naprawdę dość niskie...

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka