Basicowe mini spódniczki - mój must have

O "Hitach z mojej szafy" były już dwa posty - TUTAJ i TUTAJ, dzisiaj kolejny - tym razem o prostych, elastycznych mini spódniczkach, których mam w szafie całkiem sporo i ciągle ich przybywa. 


O ile dobrze pamiętam moja przygoda z takimi spódniczkami zaczęła się od czarnej spódniczki z New Yorkera, którą mam w szafie już kilka lat. Sprawdza się zarówno latem - do zwiewnych bluzek, asymetrycznych tunik, jak i zimą - do obszerniejszych swetrów. 


Takie spódniczki można kupić w wielu sklepach, moje pochodzą z H&M, New Yorkera, C&A, kilka z SH. Zdecydowanie w H&M można znaleźć je co sezon w różnych kolorach i wzorach, a ceny zaczynają się od 19,99 zł. Sama planuję - przy kolejnej wizycie w tym sklepie - skusić się na jakąś nowość. Poniżej kilka przykładów takich spódniczek z różnych sklepów.

 Poszczególne rzeczy dostępne: 1-TUTAJ, 2-TUTAJ, 3-TUTAJ, 4-TUTAJ, 5-TUTAJ, 6-TUTAJ, 7-TUTAJ,  8-TUTAJ, 9-TUTAJ

Poszczególne rzeczy dostępne: 1-TUTAJ, 2-TUTAJ, 3-TUTAJ, 4-TUTAJ, 5-TUTAJ, 6-TUTAJ

 Takie spódniczki pojawiały się również wiele razy w moich strojach prezentowanych na blogu, oczywiście najczęstszym gościem była moja ulubiona czarna. Wiele stylizacji jest dość starych i teraz niekoniecznie bym się tak ubrała ;)

 Więcej zdjęć w poszczególnych postach:  1-TUTAJ, 2-TUTAJ, 3-TUTAJ, 4-TUTAJ, 5-TUTAJ, 6-TUTAJ

 Więcej zdjęć w poszczególnych postach:  1-TUTAJ, 2-TUTAJ, 3-TUTAJ, 4-TUTAJ, 5-TUTAJ, 6-TUTAJ

 Więcej zdjęć w poszczególnych postach:  1-TUTAJ, 2-TUTAJ, 3-TUTAJ, 4-TUTAJ


Co sądzicie o takich spódniczkach? Lubicie je czy wręcz przeciwnie?

Słowa kluczowe / Tagi : hity z mojej szafy blog 2014, stylizacja ze spódniczką tubą, tanie mini spódniczki h&m, Marcelka Fashion and lifestyle blog lifestylowy, kolorowe mini spódnice,


“the Birth of Venus” Sweatshirt will be the price of $15.99, with original price $39.99.  60% off !  Only on March 20th, only 24 hours!

Komentarze

  1. Ta spódniczka z ćwiekami (z nr 4) jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że jestem fanką rozkloszowanych spódniczek, to te tez uwielbiam <3
    Świetne są :))

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spódniczki pasuję do niemal wszystkiego..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo uniwersalne są te spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię takie spódniczki i często kupuję, bo swietnie się dopasowują do figury:) piękna ta barokowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie "basicowe" rzeczy. Zwłaszcza, dlatego, że można je łączyć zawsze i ze wszystkim - po za tym nigdy się nie nudzą. Dzięki za fajny, inspirujący post. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spódniczki , pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pasują do niemal wszystkiego a na dodatek są mega kobiece rewelacja ja też je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super! spora kolekcja, bynajmniej dla mnie bo jakoś nie mogę się przekonać do spódniczek, czasami wolę skoczyć w wygodne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wyobrażam sobie mojej szafy bez dużej ilości spódniczek i sukienek - po prostu je uwielbiam :)

      Usuń
  10. mam dosłownie jedna taką spódniczke ale bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są, pasują do wszystkiego :) Ja niestety takie krótkie mogę nosic tylko zima do kryjących rajstop ale ogólnie wolę spodnice od spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mamy coś wspólnego - ja też zdecydowanie wolę spódnice od spodni :)

      Usuń
  12. Niesamowita kolekcja. Spódnice są piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam bo ja w spódniczkach i sukienkach chodzę bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie spódniczki :)
    Chociaż chodzę w nich bardzo rzadko :3
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spódniczki ja ostatnio też zaczęłam się do nich przekonywać :)
    małymi kroczkami zaczynam coraz częściej je kupować :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są świetnym rozwiązaniem, szczególnie, że czasem jakieś tuniki są na mnie przykrótkie i wtedy takie spódniczki są jak znalazł :))

      Usuń
  16. Uwielbiam takie spódniczki!
    Niestety,jak poszukuję w sh to zazwyczaj trafiam tylko na czarne! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z SH mam tą w paski i w kwiaty ;)
      ale najczęściej kupuję w H&M - cena 19,99 zł kusi - ciekawa jestem jakie kolory są teraz dostępne, bo w najbliższym czasie wybieram się po jakąś nową :)

      Usuń
  17. Ja nie przepadam za tym fasonem, ale to chyba dlatego, że mam zbyt wąskie biodra, dlatego wolę te rozkloszowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz figurę wręcz stworzoną do takich spódniczek! :) Ja niestety muszę bardziej uważać, bo nie wszystko, co dopasowane współgra z szerszymi biodrami :)
    Buziaki!

    Jeśli masz ochotę na małe rozdanie kosmetyczne- zapraszam do mnie :)
    http://mylifeinblond.blogspot.com/2014/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczki są piękne i idealnie pasują jeśli masz figurę klepsydry. Ja muszę się poszerzać w biodrach aby równowaga z ramionami była utrzymana.
    Może następny post o spódniczkach trapezowych lub rozkloszowanych ?
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł z tym postem o rozkloszowanych spódniczkach, ale po wiosennych porządkach w szafie zostało mi w niej większość spódniczek midi o linii A i chyba takie będę najczęściej nosić tej wiosny :))

      Usuń
  20. ja nienawidzę moich ud i dlatego noszę spódniczki rozkloszowane, ale jak tylko trochę mi zejdzie z ud to planuję zacząć tworzyć kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super! uwielbiam spódniczki, nawet mam 3 z przedstawionych w swojej szafie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. do takich spódniczek to trzeba mieć figurę, na Tobie to świetnie wygląda, jakbym ja takie nosiła wyglądałoby to komicznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie ten kroj nie za dobrze sie sprawdza, ale mam calkiem pokazy zestaw rozkloszowanych spodniczek:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka